breaking news Νέο

Αναζήτηση: Ορειβάτες Βέροιας

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Σιδεράκι 1873 μ. υψόμετρο, Κυριακή 19 Μαϊου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ο  Ηρόδοτος  γράφει  για  τον Μίδα ότι  είχε ένα κήπο  στην  κοιλάδα  κάτω  από το όρος  Βέρμιο με εξηντάφυλλα  τριαντάφυλλα  εξαιρετικής  ευωδίας. Το Βέρμιο, με  ιστορία  συνοδευμένη  από  μύθους  και  δοξασίες,  κατορθώματα  ηρώων  και  θεών, περάσματα  βασιλιάδων  και  Αγίων, μας   περιμένει,  μας  καρτερεί  μας  προσμένει  να το διαβούμε  και  να το  γνωρίσουμε !   Φύγαμε  από την Βέροια στις...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Φούρκα 1561 μ., Κυριακή 12 Mαϊου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Τριγύρω  η  φύση πανέμορφη, αέρινη, τα τρομαγμένα πουλιά, η μελαγχολία των δένδρων, ο βουβός αέρας  και  ένας ήλιος  που  μας  συντροφεύει.  Κορυφή  Φούρκα  ένα ταξίδι  τόσο  κοντά  από την πόλη της  Βέροιας και  τόσο  μακριά ……………..!   Φύγαμε από την Βέροια στις 7 και 30  η ώρα πρωινό Κυριακής, κάτω από ένα ανοιξιάτικο  ουρανό, ανεβαίνουμε τις στροφές του δρόμου με κατεύθυνση το χωριό Καστανιά και την...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή ( Αγκάθι ) 1650μ, Κυριακή 5 Μαϊου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Η ανάβαση πράξη σιωπής και πειθαρχίας αρχίζει. Ορειβατούμε διαδοχικά και όπως επιβάλλει η μορφολογία του εδάφους. Η ανάβαση βασανιστική. Τα άκρα των ποδιών μας δύσκολα ελέγχονται, κατανέμουμε τις δυνάμεις μας.  Ο ρυθμός επιβραδύνεται, ωστόσο επιμένουμε σταθερά.   Φύγαμε από  τη Βέροια στις 7…. Ημέρα Κυριακή (  βροχερή και συννεφιασμένη ) και στην εκκλησία μαζεύονται οι πιστοί, καλοντυμένοι. Τα καφέ...

Διαβάστε το άρθρο

Μονοπάτι Μέγα Αλέξανδρου ( Βεργίνα – Γαλακτό), 14 Aπριλίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η διαδρομή αρχίζει από την Βεργίνα, η ιστορία του τόπου ξεκίνησε από εδώ όπου βρέθηκαν τα χρυσά στεφάνια  του Μακεδόνα βασιλιά Φίλιππου του Β΄ από τον αρχαιολόγο Μανόλη Ανδρόνικο.   Ανάμεσα στα χωριά Παλατίτσια και Βεργίνα στις βόρειες υπώρειες των Πιερίων στους χαμηλούς λόφους που σχηματίζονται, εκτείνεται μια  πολύ σημαντική αρχαία πόλη που με βεβαιότητα ταυτίζεται με τις ΑΙΓΕΣ, την αρχαία...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Καρατάσι 2.027μ., Κυριακή 7 Απριλίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Το γλυκό φως της Άνοιξης αγκαλιάζει τις πλαγιές του όρους Βέρμιου, χαϊδεύει τα φυλλώματα της οξιάς στα πυκνά δάση. Ο αέρας άρχισε να κρυώνει εδώ στα 1900 μέτρα και το γαλάζιο του ουρανού χάθηκε. Οι πρώτες κρύες ψιχάλες κάνουν την εμφάνιση τους.   Κάτω  από ένα συννεφιασμένο ουρανό  φύγαμε από την Βέροια. Προορισμός μας το χιονοδρομικό  κέντρο 3-5 πηγάδια και η κορυφή Καρατάσι. Προσπερνάμε τον κάμπο της...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Στουρνάρι 1769 μ, Κυριακή 31 Μαρτίου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Το  καταπράσινο  τοπίο  ξεπροβάλλει   μπρος  τα  μάτια μας, όμορφο, γαλήνιο, ειρηνικό. Στην καρδιά αυτού του σκηνικού η σκηνοθέτης φύση φιλοτέχνησε για αιώνες τώρα ένα απίθανο ζωγραφικό  πίνακα με εικόνες και αισθήσεις. Μάρτυρες αυτής της πανέμορφης σκηνής συνεχίζουμε  μαγεμένοι να οδοιπορούμε μέσα στο ανοιξιάτικο τοπίο.   Η φύση είναι εδώ άκου τον ψίθυρο της….!          Ξεκινήσαμε χωρίς...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Ιμπιλί 1665μ., Κυριακή 24 Μαρτίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η  περιπλάνηση μας στις πλαγιές του Βερμίου μας οδηγεί  πίσω στον χρόνο στην εποχή που το Ξηρολίβαδο ήταν σταυροδρόμι  καραβανιών.  Η φύση είναι εδώ αφιερώστε  της  λίγο  χρόνο  για να ακούσετε τη φωνή  της  όλες  τις ώρες  της  ημέρας.   Η πιο ωραία και ουσιαστική διακήρυξη που έγινε ποτέ για το περιβάλλον στο μακρινό 1854.  Το 1854 ο Φράνκλιν Πήρς πρόεδρος των Η.Π.Α. πρότεινε να αγοράσει μια μεγάλη έκταση...

Διαβάστε το άρθρο

ΠΑΪΚΟ = ΑΡΑΧΝΗ, Κορυφή Γκόλα – Τσούκα (γυμνό ύψωμα) 1657 μ., Κυριακή 17 Μαρτίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Στην καρδιά της Μακεδονίας ανάμεσα στην πεδιάδα της Αριδαίας και της  Άξιούπολης,  εκεί  όπου  συναντιούνται  οι  νομοί  Πέλλας  και Κιλκίς ξεδιπλώνει  την μακρόστενη κορμοστασιά της το όρος Πάϊκο. Ένα πανέμορφο βουνό με μεγάλη δασοκάλυψη και πολλές κρυφές χάρες, που θα σου αποκαλυφθούν όταν αρχίσεις να περιπλανιέσαι στις πλαγιές του.   Ξημερώνει… Η πόλη της Βέροιας ξεδιπλώνεται νωχελικά κάτω από...

ΚΑΣΤΑΝΙΑ - ΙΜΠΙΛΙ, Κυριακή 3 Μαρτίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

H ορειβασία και η πεζοπορία στο βουνό  είναι ένα ταξίδι που ενθαρρύνει το μυαλό να περιπλανηθεί , να συλλογιστεί, να επαναφορτιστεί.    Αφήσαμε πίσω μας την πόλη της Βέροιας και πήραμε τον ανηφορικό δρόμο που θα μας οδηγήσει στην Καστανιά. Ο ανηφορικός δρόμος ολισθηρός μας οδηγεί στο χωριό. Το χωριό μας υποδέχεται χωρίς καθόλου χιόνι.. Περάσαμε το χωριό Καστανιά τυλιγμένο σε πυκνό δάσος οξιάς και...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, ΚΟΥΜΑΡΙΑ – 5 ΠΥΡΓΟΙ 1750 μ., Πορεία στο χιόνι, Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Βουνοκορφές  χιονισμένες ,  ατέλειωτες,  φαράγγια  και  ρέματα,  ξεχασμένα  περάσματα, πανέμορφα χωριά. ( Κουμαριά, Ξηρολίβαδο  και  Σέλι ). Το Βέρμιο, με ιστορία συνοδευμένη  από μύθους και δοξασίες,  κατορθώματα  ηρώων  και  θεών, περάσματα  βασιλιάδων  και  αγίων, είναι  εδώ, μας  περιμένει  μας  καρτερεί.! Ανηφορίζουμε σε χιόνι παγωμένο, μια παράξενη γοητεία μας τυλίγει, τώρα τοπίο ολότελα λευκό.   ...

ΒΟΡΑΣ 2524 μ., Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019- Πορεία στο χιόνι -Με τους Ορειβάτες Βέροιας

Βόρας , θεός του ανέμου  του Βορρά , πίστευαν ότι κατοικούσε στη θρακική γη . Τον παρίσταναν ως φτερωτό δαίμονα , γενειοφόρο και ντυμένο με έναν κοντό πτυχωτό χιτώνα . Γιος της Ηούς ( Αυγής ) και του Αστραίου . Ανήκε στο γένος των Τιτάνων , με αδέλφια τον Ζέφυρο και τον Νότο .   Φύγαμε από την Βέροια στις 7 και 30 , προορισμός  μας το χιονοδρομικό κέντρο του Βόρα  ή Καϊμακτσαλάν  στο νομό Πέλλας . Προσπερνάμε...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Χιονοδρομικό 3- 5 Πηγάδια, 10 Φεβρουαρίου 2019, πορεία στο χιόνι, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένα τοπίο μαγευτικό ξετυλίγεται μπρος τα μάτια μας, με αρχέγονα δάση, δρυς, οξιές, πεύκα και έλατα. Η ψυχή σου αφήνεται στα δίχτυα  αυτής της πανέμορφης φύσης, πως να εκφραστείς πώς να μπορέσεις να χωρέσεις στις λέξεις αυτό το θαύμα της φύσης ;   Φύγαμε από τη Βέροια στις 7 και 30 , 12 ορειβάτες και ένας σκιέρ, προορισμός  η πόλη της Νάουσας  και το χιονοδρομικό  κέντρο 3-5 Πηγάδια . Εκτεταμένα ερείπια  στην...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ, Υψόμετρο 1080 μέτρα, 3 Φεβρουαρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Μπήκαμε στο δάσος , τα δένδρα ζωντανά εδώ και εκατοντάδες χρόνια , είδαν τα χιόνια να τα σκεπάζουν αναρίθμητες φορές ,είδαν να τρέχουν ανάμεσα τους  ζαρκάδια , αρκούδες , λύκοι , αλεπούδες και αγριογούρουνα . Με την μελωδία κάποιων πουλιών συνεχίζουμε την ανάβαση .   Ξημερώνει …..! και η μέρα με το ανοιχτόχρωμο δίχτυ της αρχίζει να φωτίζει όλη την πλάση γύρω . Φύγαμε από την  Βέροια στις 7+30  μια  παρέα  13...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, κορυφή Στουρνάρι 1770 μ, Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019, Πορεία στο χιόνι, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένας  ολόλευκος  πίνακας  σαν  από  ταινία  ξεπροβάλλει  μπρος  τα μάτια  μας. Στην καρδιά  αυτού του σκηνικού  η  σκηνοθέτης  φύση  φιλοτέχνησε  για αιώνες  τώρα  ένα  απίθανο  ζωγραφικό  πίνακα  με  εικόνες  και αισθήσεις. Μάρτυρες  αυτής  της  πανέμορφης  σκηνής  συνεχίζουμε  μαγεμένοι  να οδοιπορούμε  πάνω  σε ολόλευκο τοπίο.  Η φύση είναι  εδώ  άκου  τον  ψίθυρο  της….!    Ξεκινήσαμε...

ΒΟΡΑΣ 2524 μ., Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018 - Πορεία στο χιόνι - Με τους Ορειβάτες Βέροιας

Βόρας , θεός του ανέμου  του Βορρά , πίστευαν ότι κατοικούσε στη θρακική γη . Τον παρίσταναν ως φτερωτό δαίμονα , γενειοφόρο και ντυμένο με έναν κοντό πτυχωτό χιτώνα . Γιος της Ηούς ( Αυγής ) και του Αστραίου . Ανήκε στο γένος των Τιτάνων , με αδέλφια τον Ζέφυρο και τον Νότο .   Φύγαμε από την Βέροια στις 8 , προορισμός  μας το χιονοδρομικό κέντρο του Βόρα ή Καϊμακτσαλάν  στο νομό Πέλλας . Προσπερνάμε την...

ΒΕΡΜΙΟ – ΚΑΣΤΑΝΙΑ, Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ανηφορίζουμε σε δασικό δρόμο,  μπήκαμε στο δάσος με τις πελώριες οξιές.  Ντυμένες στα κατάλευκα  νυφούλες μέσα στο καταχείμωνο. Τοπίο τριγύρω ειδυλλιακό για εμάς, όμως η ζωή τώρα τον χειμώνα για τα ζώα του δάσους είναι πολύ σκληρή. Πεζοπορούμε τώρα σε παγωμένο χιόνι.          Αφήσαμε πίσω μας την πόλη της Βέροιας και πήραμε τον ανηφορικό δρόμο που θα μας οδηγήσει στην Καστανιά. Ο ανηφορικός δρόμος...

ΒΕΡΜΙΟ, Πορεία στο χιόνι, Κορυφή Δίδυμες 2016μ. και Άγιο Πνεύμα, Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Καστανιές και έλατα, κουμαριές, οξιές και πεύκα. Ζαρκάδια και αγριογούρουνα αλεπούδες και λύκοι. Ανεμώνες και ίριδες, κρόκοι, κυκλάμινα και άγριες ορχιδέες. Μπήκαμε  στο δάσος, φωνές πουλιών  μας καλωσορίζουν….     Χαράζει … οι σκιές βάφονται με ένα ξεθωριασμένο  μολυβί χρώμα που απλώνεται στις γύρω οικοδομές, το κρύο   στο κέντρο της πόλης έντονο.  Οι άνθρωποι στις πόλεις δεν βλέπουν ορίζοντα....

Διαβάστε το άρθρο

ΠΙΕΡΙΑ – κορυφή Αρβανίτης, Υψόμετρο 2.032 μ., Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Μπήκαμε στο δάσος, η αύρα του καθαρού ορεινού αέρα εισβάλλει στα πνευμόνια μας, τώρα αφήνεσαι στην καθαρότητα του χιονισμένου τοπίου. Εδώ στις καταπράσινες πλαγιές μυήθηκε ο ξακουστός Ορφέας την τέχνη του τραγουδιού και της ποίησης.     Βέροια –Σφηκιά –Ριζώματα –Ελατοχώρι .  Αργά  και απολαυστικά ξετυλίγεται  ο δρόμος  προς  το Ελατοχώρι  η διαδρομή  πανέμορφη.  Η ποικιλία των κοιλάδων και των...

ΒΕΡΜΙΟ: Παναγία Σουμελά - Φούρκα 1551, Πορεία στο χιόνι, Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένα ταξίδι  τόσο  κοντά  από την πόλη της  Βέροιας και  τόσο  μακριά ! Το βουνό  ασκεί  πάνω μας  μια  μυστική  έλξη, ψιθυριστά  μας  γνέφει να  διαβούμε τη ράχη του  και  να  ανεβούμε  στην κορφή του.     Φύγαμε από την Βέροια κάτω από ένα βροχερό ουρανό  στις 7+30.  Ανεβαίνουμε τις στροφές του δρόμου με κατεύθυνση το χωριό Καστανιά και την Παναγία Σουμελά. Μετά από εικοσιπέντε λεπτά διαδρομής  μέσα...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΟΡΡΑΣ : Κορυφή Πιπερίτσα 1998μ., Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ή  δύναμη  και  η  ομορφιά  της  φύσης  αποκαλύπτεται, αγριολούλουδα  του  βουνού  μαζί  με κυκλάμινα  στα χρώματα  του  ροζ  κάνουν την εμφάνιση τους. Το  βουνό  σήμερα  μας  καλωσορίζει   ήπιο,  όμορφο,   αέρινο, ονειρικό και  απόμακρο.  Κλαδιά  νοτισμένα  και  υγρά  από την υγρασία του πρωινού  χαϊδεύουν απαλά  μαλλιά  και  πρόσωπο.   Φύγαμε   από τη Βέροια στις επτά,   νύχτα ακόμη, για τον...

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;